Update campagne naamsbekendheid NVBF
Inmiddels zijn de resultaten van de campagne voor het vergroten van onze naamsbekendheid gedeeld vanuit het campagne bureau Meute. Meute heeft voor de NVBF een maatwerk pakket geleverd en was tevreden over de bereikte resultaten via LinkedIn.
Na afsluiting van de ‘targeting’ van stakeholders door Meute, verspreid de NVBF nu zelf de content vanaf 1 april. De resultaten van de ‘targeting’ door Meute en de ‘organische posts’ vanuit de NVBF op LinkedIn (alleen voor leden) zijn veelbelovend en delen we graag op de komende ALV van 13 juni.
Deze content is alleen voor leden
Ben je nog geen lid van NVBF maar ben je wel geïnteresseerd in meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over ons lidmaatschap.
Het laatste nieuws

Vooraankondiging deskundigheidsmiddag 13 juni voor ALV NVBF
Over de vereniging

Concept-handreiking axiale spondyloartritis – geef je commentaar!
Leren en ontwikkelen, Vakinhoud