Ga naar de inhoud

‘Zie een klacht als gratis advies’

Jaarlijks bemiddelen klachtenfunctionarissen van het KNGF in ongeveer 75 zaken. Veel klachten zijn terug te voeren op communicatie tussen fysiotherapeut en patiënt. De manier waarop je reageert op een klacht, kan een langslepende klachten- en eventueel geschillenprocedure voorkomen.

Lijntekening van een fysiotherapeut die een behandeling uitvoert

Tekst: Tamara van der Wind

Deze content is alleen voor leden

Ben je nog geen lid van KNGF maar ben je wel geïnteresseerd in meer informatie over het lidmaatschap? Lees hier meer over ons lidmaatschap.

Ook interessant

Sneller terug aan het werk na een knieprothese

Het arbocuratieve zorgpad BAAS helpt mensen na een knieprotheseoperatie om eerder terug te keren naar werk.

Digitale ondersteuning bij slokdarmkanker

Digitale ondersteuning kan patiënten met slokdarmkanker helpen hun gezondheid beter te monitoren en regie te houden tijdens de behandeling.

De wetenschap achter gepersonaliseerde fysiotherapie

Van standaardzorg naar zorg die past bij de persoon – dat is de koers van de fysiotherapie.