Update Campagne ‘Promotie vakgebied’
De lancering van de campagne om onze naamsbekendheid te bevorderen is van start gegaan. Meute, het campagnebureau dat we hebben ingeschakeld, gebruikt hiervoor LinkedIn als platform om onze stakeholders te bereiken. Omdat dit een betaalde advertentie is op LinkedIn en gericht op doelgroepen (onze stakeholders) komt die niet bij onze leden zelf terecht. Stapsgewijs zal de komende tijd de campagne worden uitgesmeerd over de stakeholders. De campagnematerialen (2 digitale posters en 2 korte filmpjes) worden ons eigendom en kunnen we na de ondersteuning door Meute ook vanuit de NVBF blijven inzetten om campagne te voeren.
We begrijpen dat jullie natuurlijk ontzettend benieuwd zijn naar het eindresultaat van de materialen! Zodra deze gedeeld worden vanuit de NVBF zullen we dit melden via de nieuwsbrief en LinkedIn. Onze voorzitter van het KNGF, Lodi Hennink, heeft tijdens de afgelopen ALV aangeboden om ondersteuning te bieden aan de campagne. 27 februari heeft het projectteam een vergadering gepland staan met Lodi om hem te informeren over de voortgang en zijn wij benieuwd wat hij aanvullend voor ons kan betekenen.
Het laatste nieuws

Oproep bestuurslid
