Veelgestelde vragen over Compass

  • Veelgestelde vragen

    1. Wat is Compass?
    2. Hoe log ik in in Compass?
    3. Wie maken er gebruik van Compass?
    4. Waar wordt Compass voor gebruikt?

    1. Wat is Compass?

    Compass is het online systeem voor KNGF intervisie en KNGF-visitatie. Dit online systeem wordt gebruikt voor, tijdens en na de KNGF intervisie voor het uploaden van materiaal (zoals een video of een ontwikkelplan) en invullen van vragenlijsten. Inloggen kan via de volgende link: https://kngf.exata.nl.

    2. Hoe log ik in in Compass?

    Compass is te bereiken via https://kngf.exata.nl. KRF NL geregistreerde fysiotherapeuten kunnen inloggen op Compass met hun inloggegevens voor 'MijnKNGF' . De gegevens van 'MijnKNGF' dienen wel actueel te zijn – wanneer een fysiotherapeut niet aan een werkadres is gekoppeld, kan dit het inloggen belemmeren. Als dit zich voordoet, neem dan contact met ons op via intervisie@kngf.nl.

    3. Hoe werkt Compass?

    Wanneer je inlogt op Compass vind je onder 'Handleiding en andere documenten' de 'Handleiding Webomgeving voor deelnemers'. Deze handleiding leidt je stap voor stap door de mogelijkheden van Compass.

    4. Wie maken er gebruik van Compass?

    KNGF intervisiedeelnemers, KNGF intervisiecoaches, KNGF intervisiecoach trainers, KNGF visiteurs, KNGF visiteur trainers, organiserende partijen en praktijkeigenaren (alleen voor het visitatie gedeelte) maken gebruik van Compass.

    5. Waar wordt Compass voor gebruikt?

    Compass wordt gebruikt voor zowel KNGF intervisie als KNGF visitatie: het betreft hierbij de onderdelen voorbereiding, de intervisie/visitatie zelf en het nawerk. Afhankelijk van de toegewezen rechten en het domein waarmee je inlogt, komt je in de omgeving van intervisie en/of visitatie.