Mijn KNGF tijdelijk niet bereikbaar
Het Mijn KNGF ledenportaal wordt vernieuwd. Om alle data over te zetten, is het huidige portaal tijdelijk niet bereikbaar. Dit duurt langer dan gepland.
Wat betekent dit voor mij?
Dit betekent dat Mijn KNGF tijdelijk niet meer gebruikt kan worden om je aan te melden voor KNGF evenementen en scholingen. Ook betekent het dat je tijdelijk niet je persoonlijke gegevens kan raadplegen of wijzigen. Je kunt nog wel inloggen op de website om bijvoorbeeld het Kennisplatform of FysioPraxis online in te zien.
Heb je een specifieke vraag over een KNGF evenement, stuur dan een mail naar [email protected].
Hoe verder?
Zodra het overzetten van de data is gelukt, gaat het nieuwe ledenportaal live. Om het inloggen in het nieuwe ledenportaal zo veilig mogelijk te maken vragen we je eenmalig om je account te activeren en je e-mailadres te verifiëren. Alle actieve Mijn KNGF gebruikers ontvangen hierover zo spoedig mogelijk een activatiemail met instructies.
Hoe activeer ik mijn account?
De activatiemail ontvang je op het bij ons bekende e-mailadres. In deze mail staan de zeven stappen die je volgt om dat e-mailadres te koppelen aan je persoonlijke MijnKNGF account.
Heb je deze mail niet ontvangen terwijl de nieuwe ledenportal al live is gegaan?
Zodra de nieuwe ledenportal live gaat, dan kondigen we dit aan op de homepage. Heb jij een dag later nog geen mail ontvangen? Kijk voor de zekerheid eerst in je spam of ongewenste mail. Niet ontvangen, stuur dan een mail naar [email protected] onder vermelding van je huidige KNGF relatie nummer. Gebruik in de onderwerp regel: nasturen activatiemail Mijn KNGF. Onze medewerkers sturen de activatiemail dan (nogmaals) naar je op.
Let op: de activatiemail wordt wederom verstuurd naar het mailadres waarmee je in ons systeem staat. Dit kan een ander mailadres zijn dan het mailadres dat je hebt gebruikt voor het opsturen van de mail naar Ledenvoorlichting.
Wil je inloggen met een ander e-mailadres dan waar je de activatiemail op hebt ontvangen?
Rond eerst het activatie- en verificatieproces af met je oude mailadres. Dan weet je zeker dat je persoonlijke gegevens gekoppeld zijn aan jouw account. Daarna kan je inloggen in de portal en bij je persoonsgegevens je e-mailadres wijzigen. Als je je emailadres hebt gewijzigd, dan verzoeken we om je gebruikersaccount opnieuw te activeren. Log hiervoor eerst uit en ga via Inloggen naar 'Nu registreren' voor een verificatiecode.