kngf---selectie---lr--011--mcklin-fotografie.jpg
18 november 2020

Project MoveOn: profileer je fysiotherapiepraktijk in de wijk.

In het project MoveOn werken onderzoekers, fysiotherapeuten en hun stakeholders samen om de waarde van iedere praktijk duidelijk te maken, zodat verwijzers en pati√ęnten weten welke ¬†fysiotherapeut ze nodig hebben voor hun specifieke vraag. Dat doen zij door het inzetten van branding voor de fysiotherapiepraktijk. Ofwel: jezelf als merk zien met een unieke en onderscheidende profilering naar buiten toe.

Merkpositionering
In voorgaand onderzoek (MOVES) is een stappenplan ontwikkeld, in de vorm van een toolkit, die praktijken kunnen gebruiken bij hun positioneringskeuze. Maar er is meer nodig. MoveOn gaat de capaciteiten van een praktijk verhogen, om de merkpositionering te implementeren.

MoveOn heeft een SIA RAAK MKB subsidieregeling gekregen. De lectoraten Innovatie van Beweegzorg en Marketing & Customer Experience van Hogeschool Utrecht zijn uitvoerende partijen, samen met 15 fysiotherapiepraktijk en onderwijs. Het KNGF is consortiumpartner als lid van de stuurgroep.  

Wil je meer weten over het project, over deelname met jouw praktijk of wil je de toolkit aanvragen? Kijk dan op www.moves.hu.nl.